BestChat: Etkili Müşteri İletişim Aracı
BestChat, müşteri hizmetleri ve satış etkileşimleri için geliştirilmiş çok yönlü bir sohbet aracıdır. Web canlı sohbet, e-posta ve AI robot sohbet sistemi gibi çeşitli iletişim kanalları sunarak, müşteri destek hizmetlerini iyileştirmeyi ve satışları artırmayı hedefler. Esnek tasarımı sayesinde, çoklu sohbet kanalı desteği ve ziyaretçileri takip etme imkanı sunarak, işletmelerin müşterileriyle kesintisiz bir şekilde bağlantı kurmasını sağlar.
Popüler mesajlaşma platformlarıyla entegrasyon imkanı sunan BestChat, Facebook, Twitter, WhatsApp ve e-posta gibi kanallar üzerinden potansiyel müşterilerin istediği zaman canlı sohbet başlatmasına olanak tanır. Güçlü bir CRM sistemi ile müşteri bilgilerini toplar ve analiz ederken, veri analizi, trafik takibi ve temsilci performans değerlendirmesi gibi özellikler sunar. 30'dan fazla müşteri hizmetleri göstergesi ile hizmet kalitesini artırmayı amaçlar.